Bordeří povídačky 2 (audiokniha)

★★★★★
Autor: Pavel Mondschein
Nakladatelství: vydáno vlastním nákladem
Interpret: Petra Výtvarová Krausová

Kočky, dřeváky a jitrnice, spaste své špejle a duše! Statek borderáka Kubíka se ocitl v obležení rozdováděných štěňat!
Časem z nich jistě vyrostou zodpovědná a spolehlivá psiska, ovšem zatím to jsou raraši, před jejichž zoubky není žádné ucho ani čumák v bezpečí. Perou se a ňafají, učí se létat v povětří a straší nebohé ovečky, žádná lumpárna jim zkrátka není cizí. Přesto však mají srdce na pravém místě, a když se kolem Mrchového kopce začnou dít divné věci, to by v tom byl pes, aby nechali své kamarády ve štychu!

Tuhle audioknížku můžete mít po registraci na audiolibrix zdarma i Vy! Jde sice primárně o dětskou knížku, ale já jsem si ji i tak s chutí poslechla a opravdu při ní vypnula. Je to (rozto)milé a jednoduché, a přece je zábavné poslouchat příběhy s rozdivočelými štěňaty v hlavní roli. Úsměv na tváři mi vykouzlily už na samém začátku a objevoval se znovu a znovu, kdykoliv jsem stiskla ,,play". 

Interpretace je podle mě velmi zdařilá. Petra Výtvarová Krausová má příjemný hlas, který se ke knížce pro děti dokonale hodí. Pokud tedy hledáte něco pro své mladší sourozence, nebo si jen sami chcete u poslouchání audioknihy trochu odpočinout, tohle může být ta správná volba!

Čtete občas i knihy určené primárně dětem? Napište mi do komentáře. Za jakékoliv odezvy budu vděčná. ♡

Komentáře

  1. Knížky určené přímo dětem teda nečtu, ale pořád na mobilu sjíždím Krtečka, Pata a Mata a Pejska a kočičku. 🤫😅

    OdpovědětVymazat

Okomentovat