Náhradní kluk

★★★★☆
Autor: Kasie West 
Nakladatelství: CooBoo 

To je to nejhorší možné načasování! Když Gia dostane kopačky od svého přítele na parkovišti těsně před začátkem školního plesu, musí rychle něco vymyslet. Vždyť o něm svým přátelům vyprávěla už celé měsíce a tuto noc jim měla dokázat, že Bradley doopravdy existuje. A tak se rozhodne oslovit neznámého kluka a poprosí ho o laskavost – jestli by nemohl dvě hodiny předstírat, že je její přítel. A ona mezitím vymyslí, jak se dát s Bradleym zase dohromady. Akorát že po plese už nedokáže myslet na nikoho jiného než na svého náhradního kluka, kterého se ale nezeptala ani na jméno! Dokáže ho najít a vymotat se ze všech lží? A co se stane, až se do jejího života vrátí pravý Bradley?

Tato kniha byla už mým druhým setkáním s Kasie West a stejně jako napoprvé radostným. Milá, nenáročná oddechovka mi nejednou vykouzlila úsměv na tváři a zahřála u srdce. Příběhem jsem navíc proletěla za dvě odpoledne, hlavně díky velmi krátkým kapitolám, které se dobře četly. Bohužel zde neposkytnu žádné citáty, protože na ty nebyla kniha nijak bohatá, ale hezkou myšlenku rozhodně má. 😉

Co se postav týče, byly mi velmi sympatické. Líbil se mi vývoj hlavní hrdinky a hlavně to, jak si postupně uvědomovala, co je opravdu důležité. Alespoň pro mě byla velkou inspirací, s některými z jejích záporů bych se totiž dokázala ztotožnit. Gia ale nebyla jediná, jejíž charakter se postupně vyvíjel. I mnohé vedlejší postavy se ke konci dočkaly progresu k lepšímu.

Knihu jsem ale nějak tak podvědomě stále srovnávala s Po tvém boku a udělám to i teď. Zápletka totiž nebyla tak originální, ani tak roztomilá. ,,Náhradního Bradleyho" jsem si navíc nezamilovala tak moc, jako Daxe z již zmiňované Westovky. Je to ale asi hlavně o vkusu, takže Vy to vůbec nemusíte mít stejně.

Co Vy a Kasie? Četli jste nějakou její knihu? Jak se Vám líbila? Napište mi do komentářů. Za jakékoliv odezvy budu vděčná. 

Komentáře