Vždycky budeme mít léto

★★★★★
Autor: Jenny Han
Nakladatelství: Jota

Belly milovala v životě jenom dva kluky. Oba mají příjmení Fisher. A po dvouletém chození s Jeremiášem si je téměř stoprocentně jistá, že on je ten pravý. TÉMĚŘ jistá.
Konrád se nikdy nevyrovnal s chybou, kterou udělal, když nechal Belly odejít. Zato Jeremiáš vždycky věděl, že Belly je dívka, pro kterou udělá cokoli.
A když se Belly s Jeremiášem rozhodnou, že zpečetí svůj vztah svatbou, Konrádovi naplno dochází, že jde do tuhého. Musí Belly říct, že ji miluje, nebo ji ztratí navždy. Teď, nebo nikdy.
A Belly nezbývá, než si poprvé naprosto upřímně přiznat, co k oběma cítí. A když to udělá, pochopí, co ve skrytu duše vždycky věděla: jednomu z nich bude muset zlomit srdce.

Za svůj život jsem přečetla asi jen dvě čistě romantické série a obě od Jenny Han. Před rokem Všem klukům, které jsem milovala a letos trilogii Léto, která si z mé strany získala velké uznání. Dneska tu budu vychvalovat završení série, které mě po drobném zklamání z druhého dílu opravdu příjemně překvapilo. A dokonce mi nevadil ani milostný trojúhelník, ba naopak jsem si ho moc užila! 

,,Tehdy jsme netušili, co máme před sebou. Byli jsme jen dva teenageři, co jedné chladné únorové noci pozorují nebe. Takže ne: nedal mi kytku ani čokoládu. Dal mi měsíc a hvězdy. Nekonečno."

Tentokrát bylo rozvržení knížky zase trošinku jiné. Hlavní vypravěčkou byla stejně jako v předchozích dílech Belly, ale přibyly kapitoly z pohledu Konráda, které jsem si z celé knihy zamilovala úplně nejvíc! Jsou totiž plné jeho pocitů a vyznání, které snad musí rozehřát i ledové srdce. Díky nim a díky tomu, že mě Jeremiáš už na začátku knížky začal pěkně štvát, jsem se připojila k týmu Konrád ve kterém jsem zůstala až do konce, který byl mimochodem naprosto dokonalý! 

,,V životě každé holky nastanou okamžiky, které jsou mnohem důležitější, než si v dané chvíli uvědomuje. Když si na to zpětně vzpomene, řekne si, že to byl jeden z okamžiků, který jí zcela změnil život. Že to byla její životní křižovatka a že to tehdy vůbec netušila. Ani já jsem to v tu chvíli tak nevnímala. Neměla jsem potuchy. A pak nastane situace, kdy vám dojde, že je to neuvěřitelně důležitá chvíle. Že ať už uděláte cokoli, bude to mít na váš další život zásadní vliv."

Tohle všechno způsobilo to, že jsem knihu dočetla naplněná pocitem štěstí a s jistotou, že pokud si zase někdy budu chtít zlepšit náladu nějakou oddechovou sérii, vím po čem sáhnout. Moc Vám všechny tři knihy doporučuju a všem, co se trilogii rozhodnou přečíst přeju, ať se Vám líbí stejně jako mně. ♡

Máte radši série nebo standalone? Napište mi do komentářů. Za jakékoliv odezvy budu vděčná. ♡

Komentáře