Kroniky prachu - Pár stránek navíc...

★★★★★
Autor: Lin Rina
Nakladatelství: Fragment

Bonusová kniha pro fanoušky romantického bestselleru! „Nejmilejší Eliso, už je to tady! Vše nejnutnější sbaleno, vše potřebné zařízeno, matka je dokonce spokojená s mým výběrem garderoby. Od středy za týden se vracím zpátky do Londýna.“ Bonusová sbírka epizodních příběhů, dopisů a autorčiných poznámek ke knize Kroniky prachu.

Kronikami prachu jsem tento rok zahájila a absolutně jsem si je zamilovala. Jsem proto velmi ráda, že jsem se do tohoto úžasného příběhu mohla vrátit i na jeho konci, a to prostřednictvím Pár stránek navíc, které byly taktéž naprosto úžasné a velmi pěkně graficky zpracované. Za mě nutnost mít v knihovničce pro všechny fanoušky Animant a jejího velkého londýnského dobrodružství. 

,,Ryba se špičatými zuby se vždy bojí ryby se zuby ještě špičatějšími."

Autorka se v této doplňkové knížce rozvyprávěla o vzniku příběhu i jeho názvu, přidala kresby, recept na sušenky i rozpis kapitol, jak se odehrávají v jednotlivých listopadových dnech. To hlavní, co ale kniha nabízí jsou dopisy a krátké příběhy, které představují důležité momenty života hlavních i vedlejších postav. 
Ze všeho navíc opět dýchá překrásná atmosféra konce devatenáctého století a v úplně poslední části i atmosféra vánoční. 

,,Člověk musí být chytrý, aby vyčíhal příležitost, a dostatečně vlídný, aby si ji dokázal trvale udržet."

Z mého pohledu je jen škoda, že je knížka tak krátká. Neuškodilo by jí ještě o pár (set) stran navíc. 😄 Třeba se ale zase jednou dočkáme nějakého dalšího dodatku, povídky, nebo i celého pokračování. Je to minimálně moc pěkná představa.

Četli už jste Kroniky prachu? Jak se Vám knížka líbila? Napište mi do komentářů. Za jakékoliv odezvy budu vděčná. ♡

Komentáře

  1. Pěkná recenze :) Na přečtení této knihy se zrovna chystám, doufám že mě nezklame :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat