Dopisy ztraceným

★★★★★
Autor: Brigid Kemmerer
Nakladatelství: CooBoo

Maminka Juliet Youngové byla reportážní fotografka a cestovala po celém světě. Juliet si s ní vždycky psala dopisy. Dokonce i po její smrti jí na hrobě nechává psaníčka. Je to jediný způsob, jak se s tím Juliet dovede vyrovnat.
Declan Murphy je ten typ kluka, na kterého nechcete narazit. Během veřejně prospěšných prací, které mu přikázal soud, se pokouší uprchnout démonům své minulosti.
Když si Declan přečte dopis, který najde vedle hrobu, neodolá a odepíše. Netrvá to dlouho a už se svěřuje úplně cizímu člověku a je jasné, že mají opravdu hodně společného. Ale Declan ani Juliet netuší, s kým si ve skutečnosti píší. Když se do jejich dopisů zamotá dění ve škole a přeskočí jiskra, tak však Juliet s Declanem zjistí, že pravda by je mohla navždy rozdělit.

Dopisy ztraceným je kniha, jejíhož přečtení rozhodně nelituju, ba naopak! Hrozně jsem si ji užila! 😍 Objevuje se v ní spousta vážných témat (což já můžu), ale zároveň je hrozně oddechová (což já taky můžu). Právě tím mi neuvěřitelně sedla do noty. Četla jsem ji totiž během období pololetního uzavírání známek, které, jak asi víte, nebývá zrovna nejklidnější a tak jsou odpočinkové knihy vítány s otevřenou náručí. 

,,Někdy si myslím, že osud se proti nám často spikne. Nebo se možná spikne s námi."

V knize se střídají krátké kapitoly psané z pohledu Juliet a Declana, které jsou navíc prokládané jejich dopisy a maily. Tohle rozvržení se mi velmi líbilo a příjemně se mi díky němu četlo. 😊
Krásné myšlenky, nad kterými se člověk pozastaví, a vtipné momenty, nad kterými se zasměje, v tomto případě rozhodně nechybí, stejně jako pomalá romantika a skvěle propracované hlavní postavy. Ty jsem si naprosto zamilovala a upřímně jsem jim fandila po celou dobu čtení, až do finále. To bylo mimochodem taky velmi povedené, mně osobně se líbilo nejvíc z celého tohohle úžasného příběhu. A objevilo se v něm i pár odhalení, která byla alespoň pro mě velmi překvapivá, což beru taky jako plus. 

,,A jenom protože to nedokážeš teď, ještě to neznamená, že to nedokážeš nikdy."

Měla jsem velké očekávání a pro tentokrát se mi to díkybohu nevymstilo! Od knihy jsem dostala přesně to, co jsem čekala a ještě malinko navrch, čímž si u mě vysloužila nejvyšší hodnocení a velký úsměv na tváři. Doporučuju úplně všem!

Věříte na osud, nebo si podle Vás svou cestu vyšlapáváme sami?Napište mi do komentářů. Za jakékoliv odezvy budu vděčná. ♡

Komentáře