Fangs (Tesáky)

★★★★☆
Autor: Sarah Andersen
Četla jsem v aplikaci: Tapas

Elsie je upírka a je jí tři sta let, ale za celou tu dobu nenašla toho pravého. To se ale změní jedné noci v baru, když potká Jimmyho, okouzlujícího vlkodlaka.

Musím se přiznat, že co se komiksů týče, v podstatě je nečtu. Ani na Tesáky jsem se původně nechystala, ačkoliv mě, nebudu lhát, přeci jen upoutala lavina pozitivních recenzí, která se teď šíří napříč bookstagramy. Impulsem k jejich přečtení se stalo až zjištění, že jsou dostupné (legálně) online a zdarma. Řekla jsem si, že v této formě za zkoušku fakt nic nedám a tak jsem se pustila do něčeho, co by mě jinak pravděpodobně úplně minulo. A dobře jsem udělala.

Tesáky jsou nádherně kreslená, hrozně roztomilá a vtipná jednohubka se zajímavým nápadem, kterou jsem měla přečtenou za patnáct minut. Nejsem z nich sice tak nadšená, jako většina ostatních čtenářů, možná proto, že upíři ani vlkodlaci nikdy nebyli mými oblíbenci, ale rozhodně mě to navnadilo na další autorčinu tvorbu a i komiksy celkově. 

Pokud výše zmíněné fantasy bytosti zbožňujete, tenhle komiks je přesně pro Vás! A pokud nad pořízením knihy váháte, určitě Tesáky zkuste alespoň v online verzi v aplikaci Tapas (stojí to za to!). Komiks je zde jen v Angličtině, ale jelikož ta je v tomto případě opravdu velmi jednoduchá, zvládnou ji dle mého i úplní začátečníci. 😊

Čtete komiksy? Máte nějaký oblíbený? Napište mi do komentářů. Za jakékoliv odezvy budu vděčná. ♡

Komentáře