Bradavická knihovna (box)

Autor: J. K. Rowling
Nakladatelství: Albatros 

Všechny tři legendární knihy z Bradavické školní knihovny v jednom boxu! Fantastická zvířata a kde je najít, Bajky Barda Beedleho i Famfrpál v průběhu věků se teď budou ve vaší knihovničce vyjímat ještě lépe. Ideální dárek pro všechny kouzelníky i mudly!

Moje knihovnička už se pyšní i tímto krásným boxíkem! 😍 Všechny tři knížky v něm mají povedený design, nádherné ilustrace a taky, a to je hlavní, skvělý obsah. Myslím, že tyhle jednohubky zpříjemní čas snad všem fanouškům světa kouzelníků a přinesou jim i nové znalosti. 😊 

Bajky barda Beedleho
★★★★★
Tahle knížka je ze všech tří moje nejoblíbenější. Bavily mě všechny příběhy, ale nejraději mám (asi jako většina) Příběh tří bratří. Velmi zajímavým prvkem v knížce jsou poznámky a zhodnocení každé z bajek Albusem Brumbálem. 

Famfrpál v průběhu věků
★★★★☆
Tahle knížka byla oproti zbylým dvěma trochu slabší, ale i tak jsem si ji užila. Všechny informace v ní obsažené jsou hezky členěné a mají hlavu a patu. Ačkoliv nejsem nijak zvlášť velkou fanynkou famfrpálu, bylo fajn dozvědět se o tomto kouzelnickém sportu něco nového. 

Fantastická zvířata a kde je najít
★★★★★
Toto nové zpracování knížky postrádá poznámky Harryho a Rona, které byly ve starším vydání, což mě trochu mrzí, ale již zmiňovaný velmi povedený design je docela dobře vynahrazuje. Bestiář mám moc ráda, ačkoliv v něm nejsou úplně všechna známá fantastická zvířata, což je ale asi pochopitelné. 

Který z příběhů z knihy Bajky barda Beedleho máte nejraději? Napište mi do komentářů. Za jakékoliv odezvy budu vděčná. ♡

Komentáře

Okomentovat