Na jedné vlně

★★★★☆
Autor: Jenn Bennett 
Nakladatelství: CooBoo 

Bailey zbožňuje filmy skoro stejně jako Alexe, filmového geeka, kterého zná jen přes internet. Když se dívka přestěhuje do kalifornského města, kde bydlí i on, radši mu to neřekne. Co když by se z něj vyklubal pošuk? Navíc ji v práci rozptyluje sekuriťák Porter Roth, který ji štve i přitahuje zároveň. Zůstane Bailey se svým online klukem, nebo to zkusí s Porterem?

K téhle knížce, která je mou první přečtenou od Jenn Bennett jsem se dostala díky FB skupině Humbook blogeři a taky společnému čtení, které bylo pro členy pořádáno. Jsem za to moc ráda, protože netuším, za jak dlouho bych se k přečtení téhle skvělé oddechovky dostala. ☺️

„Občas se stane, že sotva máš pocit, že někomu rozumíš, najednou se ukáže, že ho vlastně vůbec neznáš. Nebo je to možná v tom, že neznáš sebe sama.“ 

Na jedné vlně nemá nijak extra originální nápad, vyzařuje však pohodovou letní atmosféru, kterou umocňuje Kalifornie, dějiště příběhu. 🌴☀️ Text je v nespisovném tvaru, na což jsem si zvykla překvapivě rychle a celkově jsem se stylem psaní neměla větší problémy. Humor mi velmi sedl a rozuměla jsem i postavám, především pak hlavní hrdince. 😊

„Ale někdy, když to nejmíň čekáte, jen si tak brouzdáte životem a staráte se o svý záležitosti, vám vesmír pohodí výherní los přímo pod nos na chodník...“

Hate to love romantickou linku jsem si oblíbila tak na padesát procent. Líbila se mi, ale zkrátka mám spoustu oblíbenějších párů, než je tento. 🙈
Mile mě překvapilo, že je děj místy docela dost akční a taky to, že jsou v něm zapracovaná vážná témata. Ani jedna věc ale nenarušuje oddechovost knížky.

„Někdy musíš přetrpět nepříjemné věci, aby sis uvědomila, že jsi mnohem silnější, než si myslíš.“ 

Celkově Ne jedné vlně hodnotím velmi pozitivně a jsem zvědavá na další autorčinu tvorbu, kterou si rozhodně nenechám ujít. 🥰

Jaký film jste posledně viděli a jak se Vám líbil? Napište mi do komentářů. Za jakékoliv odezvy budu vděčná. ♡

Komentáře