Harry Potter and the Chamber of Secrets (Harry Potter a tajemná komnata)

★★★★★
Autor: J. K. Rowling 
Nakladatelství: Bloomsbury

Harry si za uplynulé léto prožil ty nejhorší narozeniny v životě, dostal několik zlověstných varování od domácího skřítka Dobbyho a od Dursleyových ho nakonec musel zachránit Ron Weasley v kouzelném létajícím autě. Na chodbách bradavické školy pak Harry slyší podivný šepot - a útoky na sebe nenechají dlouho čekat. Několik studentů zdánlivě zkamení a Dobbyho předpovědi se začínají vyplňovat...

Konečně jsem se zase posunula v přelouskávání Harryho Pottera a dočetla druhý díl! Tentokrát už pro mě Angličtina nebyla takový oříšek a jazyk mi dovolil užít si děj bez většíh omezení a trápení z nepochopení významu textu. 😌

Tajemná komnata jako kniha mě rozhodně bavila více než její filmová adaptace, hlavně proto, že je v ní mnoho pasáží, které se do filmu buď vůbec nedostaly, nebo byly osekány a pozměněny. 
Mouder a citátů je v této knize míň, což ale vynahrazuje skvělý humor. 
Zápletku a postavy hodnotím samozřejmě na jedničku. 😊
Nesmím zapomenout vyzdvihnout ani grafickou stránku zahrnující i krásnou mapu školního komplexu. 😍

Jaký je Váš nejoblíbenější bradavický profesor? Napište mi do komentářů. ♡

Komentáře