Heartstopper (Srdcerváči)

★★★★★
Autor: Alice Oseman
Četla jsem v aplikaci: Tapas

Charlie je nervák a někdy až moc přemýšlivý kluk. Minulý rok pro něj nebyl dvakrát dobrý, ale aspoň už ho nikdo nešikanuje. Nick Nelson je zase veselý, měkkosrdcatý hráč ragby. O Charliem něco slyšel, ale nikdy neměl příležitost si s ním promluvit. Až do začátku ledna, kdy se Nick a Charlie potkají na jedné společné hodině. I když jsou povahově zcela odlišní, rychle se z nich stanou přátelé, ale mohlo by z toho být i něco víc?

Svět zaplavila heartstopper lavina a vzala s sebou i mě. 😁 Seriál jsem ještě neviděla, ale v Tapas už mám přečtenou část komiksu odpovídající prvním dvěma dílům série a rozhodně budu pokračovat dál. Nikdy dřív bych nevěřila, jak moc mě to chytne. 🥰

Příběh ve formě komiksu dokonale funguje, možná lépe, než kdyby byl zpracován jako klasická kniha. Autorčin styl kreseb zbožňuju a fakt ji obdivuju. 😍

Srdcerváči mě bavily od samého začátku. Jde o takovou roztomilou feel good oddechovku, ve které jsou však zapracována důležitá a vážná témata dnešní doby. 😊
Postavy jsem si zamilovala, ano, v tomto případě můžu říct na první pohled. 😄 Jejich osobnosti jsou skvělé a zbožňuju i hlavní romantickou linku, která hned několikrát zastavila srdce i mě. 💖

Tenhle ňuňu komiks se v posledních týdnech stal mým velkým zlepšovákem nálady a už se nemůžu dočkat čtení dalších epizod. Moc Vám doporučuju Srdcerváče taky zkusit. Pravděpodobně nebudete litovat. ❤️

Četli/viděli jste Srdcerváče, nebo se teprve chystáte? Napište mi do komentářů. ♡

Komentáře